wtorek, 23 czerwca 2015

Cykl Hemi Synców i pierwsze doświadczenie

Postanowiłam podejść do OOBE z innej strony.
A mianowicie od strony Hemi Synców. Są to dźwięki opatentowane przez instytut monroe i przezeń sprzedawane.
Jak to zazwyczaj bywa w internecie, łatwo jest jednak znaleźć owe nagrania do ściągnięcia. Oryginalne bowiem kosztują ponad 100 dolarów.
Jeśli ktoś jest zielony w tym temacie, to odsyłam do tejże strony, niech zaznajomi się z teorią Hemi Synców:
http://hemi-sync.com.pl/jak-sluchac-hemi-sync/ (wiem, że reklama, ale nie będę powtarzać tego, co opisane na stronie)
 Hemi są po angielsku, ale w internecie są również dostępne tłumaczenia. Ja słucham nagrania na trzeźwo przed sesją  i czytam tłumaczenie. Dzięki temu wiem doskonale o co w nim chodzi i uczę się dodatkowo nowych słówek :)
Całość kursu składa się z 6 płyt. Na każdej jest po kilka nagrań, które powoli, krok po kroku wprowadzają nas w coraz to wyższe Focusy.
Ja zaczęłam oczywiście od płyty 1 :Wave I:Discovery i nagrania pt."Orientation"
Wprowadza ono w Fokus 3, czyli synchronizacja umysłu z mózgiem, współpraca obu półkul mózgowych. Jako, że nie jestem kompletnie początkująca, naturalnie osiągnęłam Focus 10, czyli śpiące ciało i czuwający umysł- co jest celem kolejnego nagrania.
Tak więc co się ze mną stało?
Wykonywałam zadania, które zalecił lektor- było to głównie ćwiczenie oddechowe oraz wizualizacja pudła pezemiany energii, do której przed każdą sesją wrzuca się problemy. Jako, że nagranie kończyło się zupełnym przebudzeniem postanowiłam wykonać ćwiczenie z samego rana, tuż po przebudzeniu.
Wstałam o 7, umyłam włosy i napiłam się. Ok 7.30 położyłam się ponownie i załączyłam Hemi Synca.
Powiem szczerze, że nagranie przyniosło niebotyczne efekty. Doszłam do poziomu, w którym moje ciało było tak rozluźnione, jak w głębokim śnie. Świadomością mogłam przeskanować całe ciało, bez ryzyka rozproszenia. Nie chciałam usnąć, byłam czujna. Obudziłam się rzeźka i wypoczęta, gotowa do działania. Bez ciężkiej głowy i niekomfortowego ciała.  Nie byłam w stanie zacisnąć pięści, co oznaczało, że moje mięśnie bardzo mocno się odprężyły.
Powiedziałam sobie, że każde nagranie będę ćwiczyć ok 1 tygodnia, by wiedzieć, że na 100% jestem gotowa, by przejść do kolejnego ćwiczenia. Jednak to jest zbyt proste, dlatego już dziś nad ranem przejdę do 2 nagrania, w którym to osiąga się Focus 10.

                                 http://hemi-sync-france.fr/images/hemisync.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz