niedziela, 28 czerwca 2015

Etap 2- into to focus 10

Zabrałam się za drugie nagranie z pierwszej płyty- into to focus 10.
Są to ćwiczenia wprowadzające łagodnie w stan czuwania umysłu przy śpiącym ciele.
Pod koniec dane są również 2 kodowania umysłu:
1. Gdy dotknę prawą ręką potylicy, moje ciało i umysł ożywi się, powróci do stanu pełnego czuwania i aktywności.
2. Gdy dotknę prawą ręką środka czoła, przypomnę sobie to, co chcę sobie przypomnieć, a nie mogę.

Oba kodowania wprowadzam dopiero od wczoraj, dlatego też nie jestem w stanie napisać jeszcze na temat ich działania.


Ćwiczyć to nagranie będę jeszcze przez 3 dni, mimo, że są dla mnie proste i oczywiste. Jednak chcę się porządnie wyuczyć procedury "skrzynia energii, oddychanie, formułka", zanim przejdę do kolejnych ćwiczeń oraz oswoić się ze stanem odrętwienia ciała.
Dzisiaj osiągnęłam lepsze wyniki, niż wczoraj, tzn. mój umysł był wyciszony, a ja umiałam skupić się bardziej na wizualicjach, które należało wykonywać.

W związku z kodowaniem umysłu właśnie przyszła mi ciekawa myśl:
co jeśli zaprogramować się na wywoływanie Shiftów poprzez założenie czegoś na siebie lub nacisk na jakiś punkt na ciele?
Jest to niezła koncepcja, którą mogłabym spróbować po uprzednim sprawdzeniu, czy kodowanie umysłu podane przez Monroe działa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz