czwartek, 18 czerwca 2015

Zbawienna Kofeina

Próba #11
Dzisiejszej nocy powtórzyłam warunki, które spełniłam podczas 10 próby z taką różnicą, że nie wypiłam kawy.
Okazało się, że kawa mi pomaga, nie przeszkadza!
Podczas słuchania dźwięków odlatywałam, mój mózg gadał, pojawiały się hipnagogi. Nie wystąpiły wibracje. Niezrażona położyłam się na boku i starałam się utrzymać stan koncentracji. Nic z tego, zasnęłam... Nie było mowy o utrzymaniu stanu świadomości.
Obudziłam się z ciężką głową 40 minut temu...

Kawa ma 2 działania:
1. Psychologiczne- informuję podświadomość, że wstajemy i czuwamy, że zaczyna się dzień, ponieważ jest to moja poranna, wręcz rytualna czynność. (Jak wielu innych ludzi)
2. Fizjologiczne- Kawa posiada kofeinę, która po prostu pobudza mózg do działania, pomaga utrzymać koncentrację.

Myślałam też o tym, by spróbować działania yerba mate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz