poniedziałek, 25 maja 2015

Pełna przemiana + niezwykłe doświadczenie związane z czakrami = energia seksualna

Spędziłam kilka dni u mojego chłopaka w warszawie odkrywając niezwykłą moc seksualnej energii, którą właśnie mam zamiar opisać.
To nie jest tak, jak mówią nam media, oj nie. Seks nie jest zły, nie jest brudny ani haniebny.
Jest wyrazem pełnej bliskości, łącznikiem energetycznym dwóch ludzi, jeśli dobrze praktykowany- wyrazem miłości. Ludzie zapomnieli, jak ważny mają przekaźnik energetyczny, jakim jest seks. Uduchowione zbliżenie otworzyło moją czakrę korony i w momencie orgazmu poczułam niezwykle silne uwolnienie energii właśnie z tego ośrodka energetycznego. To było pierwsze tak namacalne doświadczenie z ową czakrą.

Inna ciekawa historia związana z nieskrępowaną energią seksualną opiera się na najwyraźniejszym, najdłuższym shifcie, jakiego doświadczyłam.
Mianowicie doznałam pełnego przemienienia w lisią postać antropomorficzną.
Podczas pieszczot oraz seksu moja lisia natura uwolniła się, ponieważ niezwykle silna energia seksualna "spaliła" barykady mojego logicznego umysłu. Rozkosze cielesne w połączeniu z shiftem tak realnym, że prawie namacalnym dały niezwykle silną mieszankę napełniającą mnie witalną energią. To doświadczenie było wspaniałe.
Osiągnęłam ten stan również dzięki temu, że w końcu powiedziałam Mu o mojej teriantropii. Żelazne okowy tajemnicy zostały zdjęte, a prawda- i w konsekwencji moja natura- potrafiła się zmanifestować.

Powiem jedno:
Jest cudownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz